دوره و شماره: مقالات آماده انتشار

مقایسه ویژگی های روانشناختی دانش آموزان و دانشجویان ,و دانش آموختگان نخبه تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 16 مرداد 1401

10.22034/ceciranj.2022.281154.1538

مجید ملکشاهی؛ عزت الله نادری؛ غلامعلی افروز؛ مریم سیف نراقی


بررسی نقش توانایی شناختی، افسردگی، اضطراب و استرس در پیش‌بینی خودکارآمدی دانش‌آموزان با آسیب بینایی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 01 خرداد 1402

10.22034/ceciranj.2023.383068.1741

سیده‌ سمیه جلیل‌آبکنار؛ مائده حسینی


رابطه دلبستگی و کیفیت مراقبت مادرانه با نقش میانجی‌گر انعطاف‌پذیری هیجانی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 19 فروردین 1403

10.22034/ceciranj.2024.398938.1772

مهدیه مکی؛ آزاده طاولی؛ شقایق زهرایی؛ سحر شاهمرادی


اثربخشی آموزش هوش هیجانی بر خودتنظیمی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال نقص توجه/بیش‌فعالی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 07 اردیبهشت 1403

10.22034/ceciranj.2024.444420.1840

محمد راسخی نژاد؛ فاطمه نیکخو؛ سعید رضایی


رابطه سن و سبک یادگیری دانش آموزان آهسته گام با نشانگان داون؛ نقش تعدیل کننده جنسیت

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 07 اردیبهشت 1403

10.22034/ceciranj.2024.424190.1816

مریم سادات میری؛ سمیرا وکیلی؛ زهرا نقش؛ غلامعلی افروز؛ سوگند قاسم زاده


اثربخشی مداخله مبتنی بر هوش موفق بر انگیزه تحصیلی دانش‌آموزان دارای اختلال کم توجهی بیش‌فعالی پایه ششم ابتدایی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 07 اردیبهشت 1403

10.22034/ceciranj.2024.415838.1803

مرضیه حجتی؛ سپیده فلاحیه


اثربخشی بازی درمانی شناختی رفتاری بر نارسایی توجه و پرخاشگری کودکان با اختلال کم توجهی- بیش‌فعالی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 07 اردیبهشت 1403

10.22034/ceciranj.2024.415449.1800

زهره سرخی؛ پرویز شریفی درآمدی